seven days

nä inte riktigt, bara 3 faktiskt. tills jag fyller 16 alltså..

idag har det blåst och varit kallt och jag hoppas att häst'n lyckas hålla sig i skinnet. hon brukar ju ha en tendens till att bli lite vinglig och flaxig när det blåser. hittills har jag ju lyckta hållt mig kvar men vi får se hur länge det håller. haha!

idag var en jobbig dag. det enda jag har tänkt på har varit hur mkt jag vill gå hem. ändå brukar jag tänka rätt mkt på dagarna. hade fotboll på idrotten och jag såg fram emot det skitmkt, tills vi skulle spela A mot B. det började lite dåligt när hannes tvingades över till andra laget, han är grym! sen hoppade jag ur för mkt förbannade knä och då kom hannes tillbaka igen, och det slutade med att B vann :) yees! på handledartiden skulle vi få se på en film som några i klassen har gjort. då hade dom lagt över det på ett USB minne som inte funkar på skolans projektor. då var jag tvungen att ta min räcer-moppe och fara och hämta min data hemma. och gud så rolig filmen var! jag trodde jag skulle kissa på mig.
på spanskan gjorde jag inte så mkt, tränade mest på att prata/sjunga med stängd mun. linus såg roligast ut.

ikväll blir det en sväng till skruttan, städa och sen kommer älsklingen. äntligen får jag pussa på han lite!

på fredag blir det grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0