this years love

slutade ganska tidigt idag. gjorde jättemkt på min balklänning och snart är den klar! nästa gång ska jag sy på blixtlås och sen prova den på riktigt. efter det återstår lite små-fix, axelbanden och den ljusrosa kanten längt upp. måste iaf påstå att jag kommer vara den mest färgstarka på hela avslutningsmiddagen iaf som det ser ut just nu. jag hoppas det kommer kännas 100% bra sen för just nu känns den jäkligt stor och som att den kommer trilla av om jag släpper ut luften ur lungorna. sen fick jag gå hem, resten fick stanna kvar och vara med på krismöte. HAHAHAHA niobe, ni lyckas alltid :) som tur var var jag sjuk igår, nåt positivt iaf..

lunchen var intressant. satt och åt med matilda, julia och marina och sen skulle matilda och julia spela in en film med simon m.fl. då flyttade madelene och linnea till vårt bord. till sist återstår bara jag, marina och madelene och den sistnämnda hade utbrott ;p det spelade ingen roll vad man sa så började och skrika och tjuta, grät gjorde hon också. sen blev det ju inte direkt bättre för att jag och marina retade henne och så men det är en annan femma. skön-madde!

imorn väntar en intressant vårfest för alla avgångsklasser på krokoms kommun. heja ås! vi ska iaf bli hämtade vid skolan, med buss, 17.40. då skjutsar dom oss till ett okänt ställe där vi ska äta middag och träffa våra framtida klasskamrater för första gången. jag tror det kommer bli kanon! men telelfonkontakten med mina "gamla" kompanjoner kommer vara avgörande för kvällen.  vad som helst kan hända helt enkelt ;p hahaha.

nu ska jag ta min älskade spanska-mapp och sätta mig och skriva klart min redovisning som ska vara klar imorn, som jag började med idag. stabilt!


so who's to worry if our hearts get torn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0