tisdag

skrev ganska mkt på skolan, men sen när jag kommer hem och kikar i arkivet finns bara första raden med! lycka.

satt i alla fall på skolan just då och skulle jobba med NO men det fanns roligare saker att göra. googla på snygga killar och killarna ville att vi skulle googla på snygga tjejer utan kläder, för att få oss avstängda. jag tror det bara var linnea som var så dum så hon gjorde det ;) haha. vi åker iaf OM 2 DAGAR!!! helt ofattbart. som vi har längtat efter det här..

niobe och X2000 kommer spåra ur rent ut sagt, haha.

ikväll hinns det inte med mkt. ska rida pialottan lite innan jag åker och sen packa det mesta. tvätta kläder står dock högst upp på listan just nu. imorn ska jag på stan med mamsen och fixa allting innan vi åker, 06.08 på torsdag morgon. så det mesta ska packas ikväll så jag kan duscha och sova direkt när jag kommer hem från träningen imorn som sagt.

vet inte om jag hinner skriva så mkt mer innan vi åke men det återstår att se, annars vill jag passa på att säga goooodbye nu istället.

NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE NIBOE NIBOE NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE NIOBE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0