tisdag

mkt tåg-åking på kort tid har visat sina baksidor. gick till skolan som vanligt, ronja och jag konstaterade att jag måste varit halv-död när jag gick till skolan. hörde henne inte när hon hade "stått och bankat som en idiot på fönstret". det bevisar ju bara hur trött jag var. var på första lektionen, matematik, gjorde 6 uppgifter sen gick jag hem. inte för att jag tyckte att det räckte så, utan för att jag inte kunde sitta på skolan och må dåligt. gick hem och la mig och sov. vaknade 3 av att min hund var lite kissnödig. hann knappt gå ut utanför dörren innan han hittade ett bra ställe att göra sina behov på! när jag kom in la jag mig i sängen igen, med datan. kollade på she´s the man för hundrade gången. måste ladda ner lite nytt känner jag..

imorn måste det bli skolan, annars kommer jag ligga efter som fan sen. på kvällen blir det förhoppningsvis hoppning med kapten på kvällen. om min grupp hade fått bestämma, utan mig och åse, hade det inte funnits någon dressyr i min grupp. men bara för att jag råkar vara en hopp-fantast så är det bara att glömma för dom stackarna. den 6 juni är det hemmatävling och då ska vi vara på topp. får se om mallow är såld då, annars blir det kanske både om jag har tur.. fast först och främst gäller det att ladda på kaptenen en stund :)

nu ska jag luta mig tillbaka och kika på en till film innan jag lägger mig.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0