Bomber

.. men inte vilka bomber som helst - bomber som smäller vid en viss tidpunkt.

Just nu är hela Östersund full med bomber känns det som. Hittils, på 2-3 dagar så har det hittats 3 eventuella bomber varav 2 har varit andra saker. Den tredje som skulle smälla 14.30, enligt paketet, har jag inte hört något om än. Snart är väl jag nästan person som ska evakueras, eller i värsta fall bli sprängd i bitar av en sån där jävla bomb!
Vilket jävla intresse egentligen, drilla med poliser och bombstyrkor från Stockholm. De mongosarna fattar nog inte hur mycket pengar det kostar, och att de pengarna skulle kunna läggas på annat.

Fredagen blev ju inte direkt som jag väntade mig. Kom hem från skolan och fick ett hjärtskärande besked. Verkligen ingenting man vill höra men jag tänker inte hänga ut den personen här. Jag hoppas bara, av hela mitt hjärta, att jag ska få spendera lite mer tid med den personen..


Kommentarer
Postat av: Madelene

2008-11-07 @ 23:50:47
URL: http://madelenet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag lovar dig, Elin, ni kommar att få spendera mer tid tillsammans. Jag älskar dig, du är best

2008-11-07 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0