Day after yesterday

Sitter på skolan, i datasalen, och skriver om fildelning. Vi har en lärarstudent i klassen som skulle göra ett arbete med oss om feldelning. Idag väntade vi på att hon skulle komma med istället kom älskade TORD. Han berättade att "hon" ramlat av en häst och gjort illa ryggen - HAHAHAHAHA.
Jag skrev klart mitt arbete på ungefär 1 timme. Nöjd tjej. Det enda jag är bra på i skolan är att skriva mina åsikter i ett arbete. Jag kan verkligen inte blanda in fakta, andra åsikter, citat osv. Det enda jag kan är att skriva vad jag tycker.

Lunchen var fullständigt ointressant, soppa med kyckling. "Sallad"sbuffén var den bästa, där hade dom pastasallad med tillhörande dressing. Mums! Wargentinskolan mat, nej ursäkta - Jämtlands Gymnasium Wargentin, är verkligen den äckligaste jag ätit. Vid sånna här tillfällen uppskattar man vekligen maten på Ås. Där var det en gigantiska salladsbuffé och nästan alltid ätbar mat. Nu kan man inte ens kalla det salladsbuffé längre.. Buhu!

Ikväll ska jag plugga NK. Försöka åstadkomma något på arbetet, där jag än så länge han skrivit 2 rader.
Hoppas att Johan har lite att göra ikväll så han får tid att hjälpa mig. Jag måste också jobba lite spanska som jag har prov i imorn. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0