En helt vanligt måndag. Eller?

Vilken underbar dag! Sängen var jätteskön och inbjudande idag, det var det enda som var underbart ungefär..

Sovmorgon till 9.55, kunde det inte varit lite längre? Hann få i mig en subway-macka precis som på alla andra måndagar. Sen var det bara att bege sig till lektionen. Vi såg klart på en totalt onödig film om gudar. Odysseus, Poseidon, Athena osv osv. Kul liv tyckte jag såklart! Vi fick en liten rast, tills Tord kom och helst plötsligt var det lunch. Jag, Hanna, Kicki och Sofia gick ner på tacobaren. Mums! Jag åt två portioner sedan var magen full. Vi gick vidare till H&M där jag la undan en tröja jag såg i Sundsvall, och kors i taget! Den fanns här också. Funderar på om jag ska slå till, men pengarna försvinner så jävla fort nu! Huvvaligen. Borde egentligen skaffa mig ett stadigt jobb med en lön som heter duga. Sedan var det ju det här med att orka också.. Äsch! En annan dag.

På torsdag ska jag ta hand om världens bästa Melton. Det enda roliga som händer den här veckan ungefär.

Ikväll ska jag, förhoppningsvis, orka börja på min NK. Ett stort jobb om energikällor. Vi fick ett val, och jag gjorde ett. Jag valde olja! Olja?! Vad fan tänkte jag? Vart hittar man olja? Norge. Det är det enda jag vet. Många timmar av sökande på internet väntar mig, därför tänkte jag att det var bäst att jag började nu. Men som det brukar bli så kanske det får vänta en vecka eller två till. Vi slapp ju såklart sista lektionen med M-E och det var ju såklart hur bra som helst, dock inte underbart för det hade varit ett utomordentligt bra tillfälle att börja med NKn. Stanna kvar i datasalen efter skolans slut tänkte jag verkligen inte för där inne spydde en kille idag. Mysigt värre! Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0