Onsdag

Världens mest deprimerade tjej skulle man nog kunna kalla mig nu.
Dagen har bestått av:

  • Sovmorgon
  • Sittandes i Aulan i nästan 2 timmar och lyssnat på skönsångande NEU-treor
  • Lunch
  • NK arbete i 2½ timme. Kan ju inte påstå att det är min starka sida, och dessutom inte när vi ska göra en 10 sidor lång rapport om skiten. Jag trodde det skulle bli ett lätt arbete, bara att byta färg på meningarna liksom. Riktigt så lätt var det ju inte. Det krävdes tydligen väldigt mycket för att få ett högt betyg. Där satt jag iaf och gjorde så gott jag kunde, 2 meningar åtadkom jag.
  • Småspringa till bussen
  • Prata med Linus, skvaller skvaller
  • Åka och hämta bror
  • Äta middag
  • Lämna schabrak hos Elin
  • Rida
  • M.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0