Tuesday, stupid tuesday

Imorgon smäller det!! Oasis biljetter släpps och jag ska tamejfan ha en om det så ska kosta andras liv. Jag har bestämt mig nu, även fast jag inte har pengar. Mamma får bidra lite tror jag annars spricker min plan och det får den inte.
28 januari är min dag.

Hörde lite roliga/konstiga saker om en nära vän igår, från en familjemedlem. Lite oväntat måste jag ändå säga, men sjukt kul ändå.. Kanske!

Det blir nog mer pluggande av spanska än jag trodde. Det visade sig att vi hade prov redan imorn. Eller prov och prov men något liknande hörde jag. Tyvärr ska jag befinna mig på SP-show-repetiotion imorgon och vi "blir nog sena". Skulle tro att det tog minst 5 timmar....... Vi har iaf inte planerat mycket alls och självaste huvudpersonen befinner sig just nu i Englands huvudstad, precis som alla andra inblandade i Vallas fritidsgård har jag förstått.  Det sög ju. Vi gör så gott vi kan helt enkelt och det är inte vårt fel om det suger för SPIT vill inte ställa upp mer än så och skickar ettakladdare till en sån grej. Den hemska saken kanske hände dom förra året, man vet ju helt enkelt inte. Jag hoppas nog ändå för deras skull att de slapp tjorvet som tillkommer.

Nu ska jag  köra ner näsan i spanskaboken och plugga med räserfart tänkte jag, så jag blir klar någon gång. Det har aldrig hänt att jag varit klar innan 11 förut. Men nu jävlar ska blinda Sara få se! haha, förstog ni ironin?
Har bara hört den jämska versionen av den: Nu ske ma' si sa blinda Sara och klöft' av öj'locka!

Kommentarer
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Frågestund om skönhet, makeup och hårstyling, ställ din fråga med... =)

2008-11-05 @ 00:39:36
URL: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0