lov med stort L

På sin plats att uppdatera lite kanske? Lovet har ju faktiskt precis börjat nu. Nu är det jag och Kerstin som tar hand om Melton som sagt och hittills har det gått alldeles utmärkt. Red i skogen fredag/lördag och sen på söndagen red vi med på hoppträningen. Måste även tillägga att, även fast det gick lite sisådär, så var jag supernöjd för att det var första gången jag hoppade henne. Idag fick hon vila och jag befarar att det även blir så imorn då jag spenderar hela min dag i ridhuset med Tusse Ekman. Ska rida ett pass på förmiddagen, sen äta lunch med Bella, rida ett till pass efter lunch och sedan upp till Meltony. Hon har varit som en stjärna hela veckan och har inte ställt till med mycket alls. Det var bara lite svårt att skritta och trava sakta i skogen men det bryr jag mig inte om. Som tusse säger, det är faktiskt tillåtet att ha lite roligt och busa till det ibland. Fick även veta min present från Elin idag - en privatlektion för Ingela. Hann inte bestämma med henne idag, eftersom jag knappt haft tid med någonting idag. Dagen började lite för sent, fortsatte ner till ridhuset, kikade när Bella hoppade sin lilla bebis, satte kvar på storhästgruppen, åkte hem, käkade middag och slängde ihop muffins, bytte om, åkte ner till rs igen, klädde på kraken och red en clinic, vidare till melton där jag mockade och gjorde käk. Nu är jag äntligen hemma och ska förhoppningsvis få lite sömn i mitt nyinflyttade rum. Inatt var ju inte den bästa direkt.

Imorn ska Melton få lite massage, jag har ju inte riktigt glömt hur man gör. Trots att det var över ett år sedan jag gick massagekursen. Hoppas hon står stilla och tycker det är skönt. Annars vore det ju lite pinsamt..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0