lov v.44

Ja, det sägs så iaf. Idag böjade jag faktiskt 8.15 och startade med en samhälls/engelska lektion. Jag redovisade halva min bok och pratade så jag fick ont i halsen. Jag hade iaf önskat att det var så.. Jag och Sofia jobbade lite på arbetet om presidentvalet 2008 och jag blir inte mycket klokare egentligen. Det enda jag har förstått är att Barack Obama tydligen är mycket yngre än John McCain. Tydligen så är båda för dödsstraff, men Obama till viss del, såsom mord på barn. Sen var en fråga vilken president jag skulle röstat på om jag var amerikansk medborgare och fick rösta. Ja, vad svarar man på det liksom? Jag röstar på Obama för att han är ung? Jag vet inte..

Ikväll ska jag infinna med i lundin's stall halv 7 för att kika vart Elin har alla sina saker. Jag ska ta hand om hennes ponny på lovet för att hon åker till Alanya imorgon. Avundsjuk är jag ju såklart, men jag är hemma och väntar på snön så länge.

Igår testade jag och Captain ett nytt bett. Inte helt svängbart där heller men mycket bättre än det förra. Tänkte rida med remontnosgrimma på tusse-clinicen. Jag har ingen lust med att hänga i ett hinderstöd i brist på kontroll med fullsatt läktare. Nej tack! På tisdag rider jag för tusse på Kapten och resten av veckan rider jag Melton.

Nu måste jag nog slita mig från bloggarna och ta tag i presidentvalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0