oldies

Jag klev upp imorse när klockan ringde och allt var i princip som vanligt. Duschade och gjorde mig iordning och satte mig på bussen mot skolan. Då kände jag hur lite energi jag hade. När jag kom till skolan väntade ett svenska-prov som tog mig ungefär en timme att skriva. När det var klarrt var klockan runt 9 och då gick vi till lyan och tog en fika. 9.20 fick jag ett sms av Johan där det stog att det gick en buss 9.30. Det var bara att springa ner till skåpet och hämta jackan och springa. Önskar att jag hade stannat kvar, har så mycket jag missar. Så mycket jag måste ta igen i helgen. Hoppas att det inte finns så mycket annat att göra, så jag verkligen har tid. På lördag väntar en myskväll med tjejerna iaf. Det blir super! Så lite som vi  har träffats på sistone, vi behöver det här tjejer. <3

Ljudet på min dator har kajkat ihop. Nu kan jag inte kika på film, eller jag kan se en halvtimme typ sen börjar det burra och tjuta hejvilt. Min vovvi ligger och sover och det glädjer mig. Igår kissade han innne och jag orkar inte kolla han hela tiden. Bara det inte blir som back in the days när han rastade inne och lekte ute. Han tycker det är lite kallt att gå ut nu så han skyndar sig samtidigt som han inte får nånting gjort. Ikväll ska vi mysa framför tv'n med johan, vovvi och jag.
Imorn åker han med mamma och pappa till stugan och jag blir utan vovvi en hel helg. Tycker inte om!
Haha! Fan vad trött jag är..

Tips på gamla låtar är alltid välkommet!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0