walking on sunshine

Vaknade imorse och var tröttare än vanligt. Började dagen med en filtallrik, det har aldrig hänt förut. Fönade håret och gick till bussen. Vi fick gå sakta idag för lille Johan hade ont i sina ben idag. Eller idag, det har han haft hela veckan. När vi satt på bussen så somnade jag nästan, sjukt jobbigt! Första lektionen på skolan var engelska och där skulle vi göra läxförhör -  SAY WHAT?! Det hade iaf inte jag någon aning om.. Gjorde bra ifrån mig iaf, trots några tjuvkikningar i boken. Sen gick vi till biblan och lånade en bok på engelska. Jag valde en tunn bok med stor text om en flicka som har anorexia. Dom heter Francesca men började kalla sig själv för Kessa när hon fick anorexia. Ja, hon gör väl det vanliga. Äter och sen går på toa och spyr. Jag älskar mat! Skulle inte kunna leva utan mat. Fuck anorexia LiIkzZååM.

Ikväll blir en lugn kväll men så lite som INGA läxor. Dom väntar en, eller kanske två, veckor till i mitt skåp. För det är ju trots allt då dom ska lämnas in. Jag ska sova ikväll och bara vila ut tillräckligt för att vara jättepigg imorgon. Kanske borde skriva lite på samhällsanalysen men den får nog också vänta tills i helgen. Jag hoppas på en tur i pappas nya bil innan jag somnar dock. Det vore ju underbart.

Nu måste jag återgå till mitt flitiga skrivande om välfärden. Jippie!

På lördag har jag ock Johan varit tillsammans i två år! Kan inte förstå att det har gått så snabbt. Känns som vi har varit tillsammans i max 1 år. Men tiden går fort när man har roligt :) Jag kommer aldrig glömma kvällarna framför filmer osv. Kvällarna/dagarna i åkersjön med familjen. Stockholm på sommaren, Stockholm på vintern. Min bästa bästa Frasse-Nasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0