första sjukdagen

Det har nästan gått 1½ vecka i sp08h och nu har jag hunnit med en sjukdag också. Det beror såklart inte på klassen, utan min förbaskade mage som aldrig ger upp. Fick några tråkiga sms nu på morgonen från klasskamrater som berättar att 5-6 stycken av oss ska byta linje, eller tom skola. Börjar fundera på om det bara är jag som tycker min klass är helt underbar? Kanske..

Imorgon ska jag banne mig på skolan, för imorn har jag inte tid att missa något mer. Mamsen har dessutom inhandlat ett kollegieblock och ett räknehäfte så nu ska det fyllas i med massa skola! Idag har min klass tydligen läst om ekologi på nk'n och matten var seg. Så nu återstår det bara att se vad som var viktigt av alla saker jag missade. Haha!

Känns som jag inte har ridit på flera veckor även fast jag hade min lektion i onsdags. Mot min vilja blev jag "häst-tjej" även i min nya klass! Typiskt, jag har sagt att jag red och sen har alla pratat hästar med mig. Jag menar, så ovanligt är det väl inte? T.ex. Två killar i min klass spelar basket, men det är ingen som pratar med dom om basket. Och nu menar jag ju såklart inte prata, utan här pratar vi om att konstant jämföra allting med hästar :) haha

Nu skriker tv'n på mig, bäst att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0