rysk maffia

Så farligt som det låter är det inte riktigt. Har skrivit om just rysk maffia nu i flera timmar sammanlagt! Kanske inte världens roligaste ämne att skriva om men tydligen så är det nödvändigt av någon anledning. I eftermiddag väntar förenings-fotbollen och massa massa folk. Kanske skymtar man Matilda bland CA-tjejerna? En liten fågel viskade i mitt öra att Baneret har planerat något riktigt intressant. Kvällen spenderas förmodligen i stallet hos min lilla hoppeponny. Funderar på att skita i att duscha honom och dra hem och sova istället. Veckan har gått så fort så att hjärnan inte har hängt med. Nu börjar det kännas, efter 5 dagar av hard work så att säga.

Morgondagen startar runt 6 am. Kliver upp och tar på min världens oskönaste tävlingskläder och drar mig mot rs. Väl där ska det packas och lastas in i bilen, fixa ponnyn och kolla så allting är med. Det enda som återstår innan avfärd är att få med ponnyn i transporten. Tävlar en LC först, sedan blir det debuten på LB. Lite nervös har jag redan blivit, så vi får väl se hur långt vi kommer. Nog tror jag att jag ska kunna tävla en LB när jag tränar LA-nivå men det känns ju extra nervöst med tävling förstås. Gjorde ett desperat, och förvisso misslyckat, försök att få med Johan till tävlingen.

Nu väntar rysk maffia på mig utanför dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0