Att gräva sin egen grav

Ojojoj, har man lite att göra en ledig dag så är det lätt att hamna på diverse sidor. Men gör inte samma misstag som mig och halka in på kissies videobloggar. Jag hatar verkligen allt som har en henne att göra. Varför lägger man ut videobloggar när man förmodligen VET att folk bara tycker det är tragiskt?? Efter att ha kollat på hennes blogg så kan jag i alla fall konstatera att jag hellre läser blondinbellas än kissies, förmodligen det enda pluspoäng blondinbella någonsin kommer få av mig.

Isället kan jag väl tala om vad jag har gjort, eftersom jag inte har sminkat mig 3 timmar och stått X antal timmar framför spegeln och övat inför kommande videoblogg med min gay-kompis. Nej, istället har jag tagit en promenad i de jämtlandska skogarna med min vovve och hälsat på hos min mormor och morfar. Vi fikade nybakad äppelpaj och sen hjälpte jag och mamma henne att ta ner julpyntet ute i buskarna (sent, men det är inte så lätt att ta bort dom när det är 20 meter snö framför). Nu ska vi fixa iordning lite på mamma och pappas rum och sen ska jag kika lite på samhällen tänkte jag minsann.

Anmäla mig till tävling skulle jag visst också göra, listan växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0