Danceeee

Ja, skolan rullade på som vanligt - fram till idrotten. Då skulle vi göra nån "prova-på" sak där man fick välja mellan dans, fotboll, box eller nåt annat. Tjejerna ville dansa så vi gick ner till Tingshuset och bytte om. Jag och Juliet var inte så säkra på hur det här med dans skulle passa oss men vi gav det en chans i alla fall. Så här i efterhand kan man ju ångra att man valde dans. Jag kan ju inte direkt påstå att i alla fall jag hade sån taktkänsla och "gung" i knäna. Snarare som en stel pinne med en käpp i röven. Jag har nog aldrig gjort nåt pinsammare! Det var som tur att ingen filmade i alla fall.

Ikväll ska jag jobba klart min klimatresa. Jag hoppas det går snabbt för jag orkar verkligen inte göra nånting ikväll.

Kommentarer
Postat av: madelene

Vilka länder har du? Jag gjorde "klimatrese"-projektet förut. Kan skicka arbetet, fick faktiskt MVG :DD

2009-04-28 @ 18:17:19
URL: http://madelenet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0