Dressage

Idag var det dags för tävling. För ovanlighetens skull var der dressyr på schemat. Det betyder absolut inte att jag var där och tävlade, nej det gjorde Elin m,m så bra utan mig. Haha. Jag kom dit runt 9 och då stog jag och Elin i insläppet i en timme och sen gick hon och hämtade Melton och jag satte mig på läktaren och kikade på söta ponnysar en stund. Elin red, och det var så fint så, men sen hämtade mamma mig. Jag höll på att frysa häcken av mig, då var det dags att styra kosan mit mitt hus. Förmodligen gick det lika bra i andra klassen för Elin, dom är ju för underbara dom två tjejerna.

Nu har jag suttit i ett jävla duntäcke i mer än tre timmar och är fortfarande inte varm. Ett varmt bad vore ju inte helt fel, men får jag bada? - Nej just det, det får jag ju inte. JÄVLA PIERCING!

Nu har Johan äntligen tagit sig ut på vägen, på väg hem. Sist vi pratades vid var han utanför Sundsvall så nu lär han väl vara i Sundsvall. Jag har en stark känsla av att vi ändå inte kommer träffas förns ikväll. Han skulle hem och packa upp, och förmodligen göra massa annat. Det kommer säkerligen sluta med att han kommer hit 9 och sen sover vi. Det gör inget att vi kommer ligga i sängen hela dagen imorn för T ringde nyss och meddelade att det inte är nån hoppning på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0