Ett gott skratt förlänger livet

Fick mig ett gott skratt nu på morgonkvisten. Läste kommentarer från Kissie's blogg (I know, den är kass - men patetisk så den blir rolig). Det var någon som skrev att hon var en dålig kopis av Natasha Peyre och det är SÅ SANT. Jag behövde verkligen den kommentaren för att vakna till.

Igår var en mysig dag. Jag och Åse lånade oss ett par hästar och red lite i skogen. Världens bästa Melton och världens busigaste Mejram. Vädret var helt underbart, hade inte kunnat varit bättre. Ska även rida idag med, spännande!

Svar till Julia:
Trean handlade inte om dig. Om du tänker "outside the box" så förstår du nog vem/vilka jag menar. Tänk lite som... skinnjacka och HM. (Internt)

Nu ska jag kila ner till ridskolan och rida pålle nr 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0