Fredag

Igårkväll så åkte jag och Matilda in till Åse och spenderade kvällen tillsammans. Vi skulle egentligen se på en film men vi fastnade med att Åse skulle se på Animla Planet istället. Efter ett antal timmar framför det så förflyttade vi oss till köket och spelade utslagspoker hela natten fram till drygt halv 4 när vi gick till Åses rum. Borstade tänderna och då fick hon för sig att hon skulle läsa dassboken för oss istället. 4 somnade jag tror jag, eller någon gång efter 4, på slutet var jag så trött så jag helt enkelt inte orkade hålla ögonen öppna!! Det är riktigt krävande att ha en sleep-over hos Åse måste jag säga :) haha.

Mamma hämtade mig runt halv 3-3 och då åkte vi till Granngården och kikade efter gummistövlar till mamma och nya ridvantar till mig. Vi kom fram till att mamma isället skulle köpa rosa på stan och jag skulle köpa ljusblå ridvantar på Häst e Bäst. Det blir ju alldeles perfekt eftersom jag och Kapten brukar vara blåa på tävlingarna. Kanske blir lite lime-grönt också till sommaren, som omväxling bara.

Ikväll kommer Johan äntligen till Östersund. Jag har väntat i 1½ vecka men nu kommer han äntligen hem! Hans pappa hade jobbat klart klockan 12 i Sthlm men de har fortfarande inte tagit sig iväg och nu är klockan strax efter 4. Det lär nog sluta med att han kommer till mig mitt i natten som förra gången.. Pappa åker utan mig till Åkersjön i helgen för jag ska jobba på tävlingen imorn och vara lite med Johan. Ska försöka göra lite på samhällen också, men det är ju som så svårt att börja någon gång.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0