KVÄLLSUPDATE

Ja, jag ska väl också ha en kvällsupdate såklart. Har märkt att jag fått ganska många läsare nu så det är väl dags att uppdatera lite emmellanåt.

Min kväll var ju rolig... Mest mysig. Jag kom hem, laddade över Coldplay-låtar på mammas mp3 (visste inte ens att nån använde sånna längre! haha), sen gick jag  på en promenad i det underbara vädret som nu har hittat ända fram till Ås. När jag kom hem igen så var det middag och den slank ner fort, trots att det var spaghetti och köttfärssås på skolan. Efter middagen tog jag och mamsen en promenad ner till momma & moffa och fikade lite. Casper låg och solade på gräsmattan medan vi fikade, han är så ful ibland. När vi kom hem igen så hämtade pappa oss så vi skulle åka och byta däck på mammas bil. Fy tusan vilka däck hon ska ha människan, SKITSTORA - onödigt stora. Gissa vem som skulle lyfta dom? Som tur var kunde jag rulla dom lite på brors folkracebil.
När jag kom hem så kollade jag på nåt program, Numbers eller nåt liknande. Sen var det natten tydligen.

Imorgon har jag, precis som de flesta andra ettor på gymnasiet, nationella prov i engelska. Det blir ju lysande - fredag, fint väder, underbara klasskamrater med bra humör och vi ska sitta INNE. Ja, det är väl lite så det ska vara med skola.

Apropå fint väder så har jag kommit på att jag helst promenerar själv när jag ska gå nånstanns. Det är så mycket lättare att tänka då, man behöver liksom inte koncentrera sig på nåt annat utan bara lyssna på musik och dagdrömma. Antingen promenerar jag med mig själv, eller med Johan. Johan är också ganska okej för han har alltid nåt läskigt roligt att berätta. SKVALLER!!

Hissar:
Katrin Zytomierska - säger alltid var hon tycker, i alla lägen. Redig brud!
GLASS


Dissar:

Nationella prov

Ny data - ingen music

JOHANS USA-RESA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0