Lat(e) fredag

Jag kan inte skryta med att jag har gjort mycket idag. Efter middagen åkte vi och handlade lite godis till mormor och det slank ner både en och annan chips-påse i min korg vill jag lova. När vi kom hem skulle jag tydligen städa hallen, och lydig som jag är så gjorde jag det. Nu sitter vi, elin mamma pappa, och tittar på "Så ska det låta". Jag har ingen aning om varför han från ica-reklamen är med, men det är han och han sjunger.

Imorgon ska jag hjälpa till på tävlingen på ridskolan. Tydligen var det inte mycket starter och det är ju skönt som tusan, det kanske till och med slutar med att jag åker hem när Johan är kvar. Han kommer ju som sagt i natt, men klockan 7 när jag ringde så hade dom fortfarande inte åkt. Jag undrar jag hur många timmar jag får sova inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0