MER och CSI

(FAN) vad fint väder det var idag! Inte speciellt kallt, men det spelar ingen roll. Känns som det var nån vecka sedan Östersund fick en glimt av vårsolen. Men det fick vi iaf idag. Jag vaknade imorse och knuffade på Johan alldeles för tidigt, jag trodde det var sommar och blev jätteglad. Vi somnade om jag började genast drömma sommar-drömmar. Sen var det bara dags att kliva upp och dra sig mot bussen. Som vanligt på måndagar så måste Johan äta Subway så vi åkte dit och Emil och Malte lekte på blocket på min data. SKAMBUDA. Skolan flöt på ganska bra, invigde de nyrenoverade toaletterna på våran våning, där alla andra också kommer gå på toa eftersom det är den enda toan som är renoverad. Jag var den gruppen som hade nk idag så jag slutade halv 5. Fast sista lektionen var inte det minsta energikrävande, vi klippte och klistrade DNA-kedjor.

Efter skolan gick jag, Johan, Sebbis, Emil och Ted och tittade på glajjor till Emil och sen köpte vi glass i den varma solen. När vi kom hem så tog vi en promenad (från bussen) och sen var det middag.

Jag och mamma hann med en runda på Lillänges fantastiskt stora affärer. Kikade på en sport-bh och skor. Hittade faktiskt ett par högklackade i ljusbrunt läder men såklart så var min fot för smal för dom skorna så jag åkte bara rakt igenom. Sprang iväg och köpte lite krubb till min hund och sen handlade vi mat.

Har anmält mig till tävling den 2 maj så då gör jag och Kapten årets debut på tävlingsbanan. Jag längtar och det har jag nog aldrig riktigt gjort. Det har mest varit någon slags skräckblandad förtjusning men nu känns det verkligen som att det kommer bli grymt roligt att börja igen. Tog bara en (fd) LD och LC bara för att känna på lite.

Nu har jag redan missat 10 minuter av CSI, skämmes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0