Papegojan Nalle

Jag är lite osäker på om det är förbjudet att kissa på offentlig plats men det höll på att hända i alla fall. Inte av den anledningen att jag helt enkelt var kissnödig och var tvungen utan av den anledningen att jag garvade så mycket att jag höll på att göra i brallan. ´

Jag och mamma åkte till Djurmagasinet för att köpa lite grejer till min hund. Vi tar det vi ska ha och ställer oss i kassen. Brevid kassan har dom en stor bur med en papegoja i som pratar när han känner för det. Idag var en sån dag. När vi står i kassan så är det en ljus röst som ropar HALLÅ. Vi kollade dit och då är det papegojan som har klamrat sig fast i gallret och ropar hejvilt efter oss. Vi börjar såklart att fnissa, och då hände det roliga. HAN HÄRMAR OSS!! Den jäveln härmar oss när vi fnissar. Det lät skitverkligt och han levde loppan där inne i buren och skrattade högt och tydligt. Ju mer vi skrattade, desto mer skrattade han. Till slut stog jag och mamma där som några tomater och skrattade tillsammans med en papegoja. Det var så roligt så jag vet inte vad. Jag borde åka dit nån fler gång och filma han. Så jävla rolig!!

Det roliga slutade ganska snabbt när en expedit kom, fast han skrattade lite åt henne också och då fick han godis.

Nu ska jag kika på CSI med mamsen och sen ska jag fortsätta att kika på en film. Pledge This med Paris Hilton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0