Saker att störa sig på

  • Sommar i all ära, men alla flugor då? Kan man inte skippa dom åtminstone? Jag vet inte hur många flugor som har retat mig inatt och som jag sedan slagit ihjäl idag, bara för att dörren var öppen i en halvtimme igår. Flugblod är väl det äckligaste som finns att torka bort, i alla fall nu när jag är hyfsat irriterad.
  • Ungar som pillar på MINA buskar. Vi har buskar på våran baksida där det egentligen ska växa rödvinbär men ungjävlarna är där och pillar och äter upp alla när dom är grön. Det betyder att när jag ska plocka MINA röda bär så finns det inga kvar. LÅT BLI MINA BÄR!
  • Växlande väder. Solen sken imorse, det blev lite molnigt mitt på dagen, solen sken lite runt kl 1, det blev molnigt runt 3 igen. Nu ser det nästan ut som att det ska regna istället. Jag kan sätta pengar på att det snart smattrar på fönsterbrädan.
  • Hyperaktiva personer. Jag anser mig själv vara en ganska lugn person till vardags. Visst har jag mina stunder jag också men jag känner mig åtminstone lugn. Alltså, när man t.ex. ska ha prov så finns det inget värre än folk som hetsar upp sig för ingenting och tror att allt kommer gå åt helvete. Och dessutom delar med sig att sin hysteri till resterande medlemmar i klassen.

Sista punkten som kommer snart kan väl vara lite onödig att dela med sig av. Men faktum är att det faktiskt är nånting som stör mig GRYMT mkt!

  • Skräp i bh'n. Ni vet när jag har ätit t.ex. hårdbröd eller chips och allt som ramlar ur munnen hamnar i bh'n som nån jävla haklapp. När man sen ska ta ut den jobbigt jäveln så finns det ingenting där, men när man skruvar på sig lite så känner man den lik förbannat. Jag skulle kunna döda när det händer. Finns det en stackars människa i närheten så kan den vara ganska säker på att jag tar upp en rostig morakniv och gör en fin skulptur av den.

Nej, fy tusan vad negativt. Men that's life helt enkelt.

Imorn ska jag i alla fall rida Melton, äntligen! Och sol hoppas jag såklart på, om man nu ska tro på vädergudarna. Man vet ju liksom aldrig vad som är riktigt säkert..


Kommentarer
Postat av: juliaaa

jag känner mig rätt skyldig till trean, haha, men jag är vanligtvis ganska härligt lugn, just not today :p pusss

2009-04-24 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0