Söndag

Ojojoj, vilket väder som har hittat till Östersund. För en gångs skull är vi inte den enda staden som har regn och moln över sig på kartan. Nu är det strålande solar och värme.

Dagen har gått fort, fort dom tusan. Klev upp 12 kanske, satt en stund vid datan och åkte sedan ner på hoppträning med Kapten. Vi väntade nästan en timme på T pga missförstånd på sms. Vi fick iaf äntligen hoppas till slut och det gick väl sådär. Det var inget intressant att skriva om egentligen. Efter det var det bara att hem och äta. När jag var mätt och belåten åkte jag ner och rastade Melton för Elin var.. i dålig skick helt enkelt ;) Som tur var fick jag hjälp av henne, annars vet vi inte vart det skulle slutat. JAG VILL KUNNA RIDA SOM FOLK!!

Ikväll har jag helt enkelt bara slöat, och varit illamående. Trots att jag åt middag så ville jag också ha en pizza när mamma och pappa beställde. Orkade bara en halv sen ville jag spy. Smsade med Jullan och det hjälpte inte för hon tjatade bara om mat! Snusprilla.

Imorn är det skola, och förhoppningsvis bra väder. Klassen är ju för underbar när det är fint väder ute!
Hanna får mer än gärna komma tillbaka, we need you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0