Valborg

Dagens kanske vanligaste rubrik på bloggarna, men varför inte liksom? Det är ju Valborg fofan!

Snart ska jag göra mig i ordning och slå en pling till Åse. Vi ska nog käka tillsammans, och gör vi inte det så ska vi åtminstone ses ikväll. Jag köpte mig ett par skor igår så ikväll blir det barfotat i skorna - härligt! Jag hoppas det är skön stämning på stan och att folk är på bra humör. Blir det inge drag så åker jag hem till Ås istället och umgås med "the folket".

Imorgon blir det massa förberedelser inför tävlingen och jag ska även hinna träna en aning. Sen får ponnyn en välbehövlig dusch och sadeln får en välbehövlig puts. Fortfarande oklart när vi åker men det brukar väl bli den vanliga tiden. Skönt att det inte är imorn vill jag lova. Vet inte riktigt om Elinpelin R är på benen då :) Pära.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0