Yo dog

Första dagen på veckan började inte precis som jag ville. Det fina vädret jag skrev om igår försvann under natten. När jag vaknade var det mulet och grått. Jag var så sur så jag nästan tänkte stanna hemma, men skolan lockar ju på nåt konstigt sätt. Eller så är det att man inte vill plugga igen allt hemma. Behövde inte gå till bussen imorse för min bror tog bilen in till stan samtidigt så då fick jag åka flådbil in :)

Hanna var tillbaka på skolan idag, och det märktes (misstolka inte) haha. Jag vet inte riktigt om det är värt att skriva om skolan ens, bara tråkiga lektioner. Vi gick i alla fall till Monki på rasten och det var mycket större här än det är i Sundsvall. Jag trodde aldrig att jag skulle säga att en affär är större i Östersund än någon annanstanns.

Ikväll har jag lovat mig själv att vara lite med min hund. HAHA, han är nog den enda som orkar med mig nu. Han ligger helst i soffan, precis som jag. Det kunde inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0