090816

Det regnar idag. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till imorse när jag såg att det regnade. Jag som skulle åka moppe ner till stallet och hjälpa Sandra med stallet. Skickade ett lesset sms och berättade om mitt problem. Tydligen så hade det kommit dit en liten tjej och hjälpt henne. När jag insåg att det inte skulle sluta regna i vilket fall som helst så packade jag på mig regnkläder och tog rosa räcermoppen ner till stallet. Vi satt på kontoret och ringde runt till folk och försökte få ihop ett lag till helgen. Fixade och trixade ett tag ute i stallet och sen for jag hem.

När jag kom hem satte jag på min lurviga älskling en pyjamas också la vi oss i soffan och myste. Ikväll ska vi äta massa gott och kika på film, vovvis och jag. Min lilla glädjespridare!

Morgondagen spenderas förmodligen hemma. Mamma och pappa jobbar vilket betyder att jag har vovvis ensam hela dagen. Han är så himlans frusen av sig så han är inge rolig att ha med sig ut heller. Det blir en hemmadag med lite pyssel istället.


puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0