090817

Idag klev jag upp hyffsat tidigt för att vara jag. Redan 12.00 var jag uppe! Har pysslat lite hemma och suttit lite vid datan, bara tagit det lugnt. Vovvis har varit min vän exakt hela dagen och det är nog rekord. Har nog inte skällt på han en endaste gång. Kanske för att Jully har fått mig på så bra humör :) Efter jag hade matat huvudet lite så åkte jag och mami in till stan en sväng. Jag behövde mascara och underkläder. Kom hem med en ynka mascara. I hate this! Sen hade vi mys-fika hos mormor och morfar med mammas syskon osv. Paj med färska skogshallon. Mums!

Nu ska jag bänka mig framför Thomas Järvheden på tv. Mitt mobila internet vill inte fungera så sen ska jag förmodligen bara sova. Imorgon ska jag träffa världens bästa Järnsyster på stan, and hopefully you!!

Håller tummarna för Jully ikväll! HAHAHA
<3<3

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0