090820

Igårnatt satt jag uppe ända tills halv 5. Jag kunde verkligen inte sova och dessutom hade jag ganska roligt på msn.

När jag vaknade imorse ville jag verkligen inte kliva upp. Då var klockan ca 10. Jag försökte intala mig själv att det verkligen är nödvändigt att kliva upp då om jag ska lyckas vända på dygnet nån gång. Inte gick det heller, nejdå. Istället vaknade jag 12.45 och skulle vara på ridskolan senast 13.00. Jag hade nämligen en känsla av att Kapten skulle vara väldigt skitig, och det var han minsann. Mjölksyra i armen innan jag ens hade börjat rida! Träningen gick hyffsat idag, trots att vi hade allt som vi brukar. Nu när han har lärt sig hantera bettet så börjas det igen... Idag var det dock jag som inte gjorde som jag skulle. Förhoppningsvis lär jag mig rida riktigt nån jäkla gång!

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och bege mig ner till Ingelas stall. Kvällen spenderas på Frösö hästgård och kikar på massa fina hästar. Jag tänkte filma lite eftersom filmkameran knappt är använd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0