090824 [På språng]

Sitter i Åses säng, i hennes alldeles nyrenoverade rum! Jättefint är det faktiskt.

Idag gick jag och Påse på stan och kikade runt, lunchade på Via Grande osv. Kl 16 hade jag körkortskurs på Anderzons. Kursen tog drygt 3 timmar och jag var less efter 5 minuter. Jag klarade mig bra ända tills efter fikat. Jag råkade beställa kaffe till fikad och jag blir helt flippad när jag dricker kaffe. Bättre fylla? Jag satt på nålar och bokstavligen bet mig själv i handen för att lyckas hålla käften. Jag kunde seriöst slänga iväg skämt på varenda grej hon snackade om. När kursen äntligen var klar och hon slutade snacka så skjutsade mamma mig till ridskolan. Jag kikade på Påse när hon red och sen åkte vi hem till mig. Dj Bengt skjutsade oss till Donkis så vi fick lite mat i huvudet. Vi satt och kikade på en grabb som fick vansinniga utbrott på Youtube. Nu kikar vi på Viva La Vam marathon och jag garvar så magen snart ramlar genom kroppen!!

Imorgon har vi planerat att ha en lugn och mysig dag. Kliva upp hyffsat tidigt, ta en promenad och fira sista dagen på årets sommarlov. Hoppas på fint väder så att vi kan njuta av vår fina promenad. Gud vet hur långt vi kan gå.

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0