andra augusti

Idag klev jag ju upp lagomt så jag hann slappa innan det blev dags för middagen. Utrustade mig med räddaren i nöden när man har dålig hårdag - kepsen, solbrillor och hunden. Sen tog jag en promenad runt Ås. Jag kom hem och satte mig vid datan en stund och sen var det vips dags för middag. Tacos stog på schemat, så tacos blev det. Efter middagen satt jag ytterligare en stund vid datan innan jag började storleta efter min saknade kamerasladd så jag kan åstadkomma lite bilder från yran och Emils födelsedag. Hittade ingen sladd så jag tog en powernap. När jag var ganska pigg igen så gick jag mot Emil där han, Madelene, Patrik och Marius var och käkade pizza. Ganska direkt när jag kom dit så skulle dom sova, tajming. Det slutade med att jag åkte med bror hem och satte mig här igen. Intressant dag? Nej.

Imorgon ska jag åka med dom in till stan klockan 12?! Det är som att säga att jag ska kliva upp 05.00 en skoldag. Dags att vända på dygnet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0