Brum Brum

Det är alltså ingen bil jag menar den här gången, utan en gräsklippare. Jag och mamma hade ingenting att göra så vi tog en promenad och tänkte hälsa på min moster men där var det ingen hemma. Då var vi redan dyngtrötta så vi tog bilen ner till mormor och morfar. När jag satt ute där så blev jag jättesugen på godis och när jag nämnde det så var mamma också det. Vi tog en tur till Coop och handlade godis och fika. När vi kom tillbaka så fikade vi och sen ville jag klippa gräs. Vill jag klippa gräs så klipper jag gräs. Detta resulterade dock i att jag blev dyngsvettig och helt svart om fötterna. När allt äntligen var klart så kunde jag knappt gå, så jobbigt var det. Dessutom fick jag ett gigantiskt skavsår på insidan av tummen. Duktigt!

Nu har jag precis tagit ett fotbad och ska nog fortsätta in i duschen.

Jag har bestämt mig för att inte använda datan ikväll utan ska istället sova. När jag "bara" ska kolla facebook innan jag ska sova så slutar det alltid med att jag sitter fastlimmad framför skärmen till framåt 03.00. Nu är det nog med det för imorn ska jag bannemej upp tidigare än 12. Nu har jag fått nog av att sova bort hela dagen, speciellt nu när finvädret har hittat hit. Yummie!

I feel so damn strong right now
åse.p' <3 älskar dig bästa

Kommentarer
Postat av: åseperman

du är bäst min bästa vän <3

2009-08-08 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0