elfte augusti

Kvällen hos Åse var väldigt trevlig, men uppdateringen var väldigt... sen! När jag kom dit så gick vi på ICA och hyrde film, köpte godis och annat gott. Vi hyrde KENNY STARFIGHTER! Sen gick vi hem till henne och pratade lite i hennes säng (eller ska jag kanske säga vår säng, eftersom vi snart är gifta) och kikade i hennes bok SEX OCH KÄRLEK. Intressant.. Sen kikade vi på filmen och efter det ville vi ta en promenad. Vi gick mot stan och tänkte gå till Max på en gång. Dock fastnade vi på raggarn' där min bror och Marius var. Vi blev inte så långvariga utan vi begav oss ganska snabbt mot stan. Vi gick till Max som planerat men när vi kom dit så var vi inte så hungriga längre. Istället gick vi ännu längre och sen tillbaka till min bror igen. Där stog vi ett bra jävla tag innan vi bestämde oss för att åka till utkikstornet och gå ner till backen och kika lite på stan. Problemet var bara att när vi tog oss till utkikstornet och skulle vidare mot backen så var vi tvungen att gå igenom en skog UTAN lampor. Det blev inte bättre att deras "skämt" om spöken osv. Vi stog och kollade ett tag och sen fick vi skjuts hem av broren. Vi slocknade ganska omgående och sov till 11 dagen därpå.

Igår var jag en sväng in till stan med bror, Marius, Emil och Madelene. Vi handlade lite godis och sen for vi hem till Emilio och kikade på en skräckis. Kvällen blev ganska tidig och jag somnade med kläderna på.

I helgen har jag tävling, i Ånge. Jag längtar faktiskt men är lite nervös att han inte ska orka bära runt på magen i 2 klasser. Har inte hoppat någonting alls under sommaren, förutom hoppstigen i skogen. Sandra och Linnea hoppade honom i ridhuset och då blev han dyngsvettig. Jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0