fjärde augusti

Har vaknat till och från hela morgonen och övervägt om jag ska kliva upp eller somna om, det slutade med att jag somnade i alla fall. Mamma frågade om jag skulle följa med till sommarstugan idag men det hann jag inte svara på innan dom hade åkt, berodde nog mest på att jag somnade om. Jag klev upp för nån timme sen och gjorde frulle och sedan la jag mig i sängen igen. Det är nog ingen hit det här med att vara vaken till 3-4 på nätterna. Ordning!

Nu ska jag tamejtusan leta fram en kabel så att jag får in några bilder från den förbannade kameran någon gång. Bilderna från Emils födelsedag ska upp på fejjan och resten ska tas bort av olika anledningar, mest för att jag helt enkelt inte har någon användning för dom.

KABEL VAR DET JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0