sjätte augusti

Dagen började inte så jävla bra alltså. Som jag skrev igår så skulle jag kliva upp halv 9 och gå en promenad med mamma, Åsa och Anders. Det blev inte riktigt så. Klockan ringde, jag vaknade och kände mig ganska pigg. Då kom jag på vilken bra dröm jag hade så jag började tänka på den. Det resulterade i att jag somnade om jag drömde om samma sak igen. Jag snoozade bara så jag vaknade 10 min senare men drömmen blev bara roligare och roligare så det slutade med att jag stängde av alarmet helt och hållet. Istället klev jag upp 12.30. Då tog jag med min vovve ut i finvädret och tog en promenad ner till mormor och morfar. På deras gräsmatta har jag legat hela dagen och väntat på att vi ska åka till stugan någon gång. Det verkar inte bli av idag utan imorgon och det betyder att jag hade kunnat träna med Kapten. Jävla surt alltså...

Nu ska låta maten sjunka ner lite och sen ska jag ta tag i städningen av mitt rum tänkte jag. Det vore ju underbart att komma hem från stugan och rummet är helt nystädat och fräsht.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0