tolfte augusti

Vaknade sent idag också, tyvärr. Igår var vi på bio och det var sjukt kul. Först åkte vi till Max för Malte var hungrig i magen. Han slängde i sig käket och sen for vi till Multi och spelade biljard och fick elchocksbehandling. Haha! När vi blev less så for vi till Willys och handlade och det tog tid för grabbarna att välja godis så då blev jag less. När vi tog oss därifrån så for vi runt en sväng innan vi satte oss på bion och väntade på filmen. Filmen var helt underbart rolig! Åh vad vi skrattade. Och Patrik har ju alltid (o)turen att sitta brevid en mystisk gubbe. Fast den här gången var det en trevlig och snäppet roligare gubbe som satt brevid med sina kompisar. Filmen gjorde i alla fall så att man uppskattar sin smarthet och kompetens!! Efter filmen så åkte vi rill raggarn' och käkade korv och pratade med grabbar. Till slut kom jag hem och som vanligt slocknade jag nästan på en gång.

Dagen har inte varit händelserik alls. Funderar starkt på att ta min en promenad, endast i brist på annat. Ikväll är det ridlekion, det glömmer vi inte. Och i helgen är det tävling, det glömmer vi definitivt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0