tredje augusti

Klev upp imorse och gjorde mig iordning. Sen åkte jag in på stan med bror, Marius, Emil och Madelene. Först åkte vi in på stan en sväng och gick på stadium och en guldsmed. När vi var nöjda på stan så åkte vi mot motorhuset. Jag gick runt och kollade efter snygga kläder och Emil skulle ha en beställning på en hjälm. Det blev ingenting där så vi for vidare till Lillänge och jag gick med grabbsen på BRL och spelade musik. Hittade asfräna högtalare som såg ut som stenar och stubbar, skitfränt att ha i trädgården! Sen åkte vi på coop och då blev vi hungriga så vi gick vidare till Mc'Donalds en snabbis. Käkade maten där och sen for vi hem.

Ikväll har jag ingenting planerat förutom att umgås med Ås-folket som vi så fint heter. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0