trettonde augusti

Nu ska jag prova göra ett inlägg om dagen, och inte hästar!

Imorse väckte mamsen mig klockan 9. Jag klev upp som en zombie och visste inte alls vad jag höll på mig. Jag tog på ridkläder av en ren vana sen i sommar. Nej rida skulle vi inte, BYTA OM! Jag fick till slut på mig neutrala kläder och satte mig i soffan i vardagsrummet. Där satt jag ända tills pappa hämtade oss vid dörren. Vi åkte upp till Åkersjön och kikade på en stuga. Det var både för- och nackdelar men allt som allt så gillade jag den. Två hus bort till Matildas stuga och egen liten stuga på gården. Det är ju toppen! Vet inte hur mina föräldrar tyckte men resan hem var väldigt positiv och mamma gillade såklart att stugan var röd. Varje gång jag åker upp till Åkersjön så blir jag så sugen på vinter så jag blir helt nipprig. Allt ser så annorlunda ut på sommaren men om man tänker vitt så brukar man minnas hur det såg ut. Fy tusan vad längtar! Hoppas den här vintern blir lika rolig som förra vintern. Att jag var ensam tjej gjorde absolut ingenting för jag hade så sjukt roligt i alla fall! Grabbarna var så snälla. Höhö!

Jag har världens fränaste bild på min dator, och det är inte många som har den ska jag säga er!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0