Update om eventuellt stugköp

Pappa sitter som nålar hemma. Det verkar som att vi har det högsta budet på stugan just nu. Säljaren har dessutom tagit bort annonsen så förhoppningsvis så är vi en fjällstuga rikare inom kort! När jag skrev inlägget innan så visste jag ingenting, inte ens att vi överhuvudtaget hade lagt ett bud. Sen ringde min mosters sambo och frågade om säljaren hade ringt. Ringt? Vadå ringt? Vi ska väl ringa han om vi är intresserade? Jorå, pappa har ringt och lagt bud. Jaha :D Gubben skulle avsluta budgivningen så snart som möjligt för han var nöjd med priset som pappa la. Det återstår bara att se hur mycket dom andra bjuder. Jag håller tummarna hårt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0