Yran 2009

Dag 1. Första dagen hade ju kunnat varit bättre. Började med att jag kom hem 7 på morgonen från ***** och då sov jag. Klev upp vid 14 och stack ner och red på lill-knubbisen. Tänkte att jag skulle rida ner till sjön men vid ridskolan så mötte jag Sandra och Linnéa så då red jag med dom. När jag kom hem duschade jag och käkade middag och sen var jag klart hemma. Tog 18.30 bussen in till stan och sen gick jag till Frösön. Satt en stund hos Ewe och spelade Wii och ölspel. Strax efter 20 började vi gå mot stan, när Johnossi redan hade börjat spela. Det tog nästan en hel timme för oss att ta oss in till stan, eller så tappade jag bara bort tiden lite (Haha). Resten av kvällen var en jävla skithög av olika slag. Nya tag!

Dag 2. JÄVLAR I MIN LÅDA VILKEN KVÄLL!! Efter att jag ätit med bror så stack jag ner till Madelene, gjorde mig i ordning och sen åkte vi ner till "dansbanan" i Lugnvik och förfestade med ås-folk. Riktigt mys med härligt väder! Jag tog mig en promenad mot stan lite tidigare än alla andra i hopp om att kanske hinna se Veronica Maggio. När jag var ungefär vid campingen slutade hon spela, jävla kvinna. Resten av kvällen var helt jävla fantastisk. Bara positivt kan jag lova. Visst var det tillfällen med lite halvt ångest men det sprang bort. Träffade gamla vänner som man inte sett på ett tag, åkte karuseller, gick lustiga huset, käka sockervadd osv. Idag (1 augusti) så fyller Emil år så vi sjöng för han allt vad vi kunde och folk runtomkring hängde på. Så jävla skönt folk det finns alltså! Och vilken start på födelsedagen sen.. Fast ingenting toppar det som händer ikväll. Fy tusan vad pepp jag är! (Så svårt att hålla den hemligheten alltså). Nu ska jag sova i någon timme och sen skynda mig ner och rida Kapten en sväng innan kvällens bravader sätter igång. Jag kan ju lova att det blir spektakulärt!!

Dag 3. Tredje dagen sammanfattar jag imorgon, eller helt enkelt när jag kan.. (Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0