Yran Dag 3

Dag 3. Jag och mamma började med att fixa present till Emil inne i stan. Kom hem alldeles för sent och fick stressa i mig maten, och duscha, och sminka mig, och slå in paket osvosv. Till Jonas skulle jag i alla fall, så dit kom jag så småningom. Väl där skrev vi på kortet från oss "grabbar" och sen gick vi mot Emil. Där satt dom ute på altanen och chillade. Emil, syskon, föräldrar, svärföräldrar, mormor osv. När han fick sina presenter så öppnade han dom. Av oss fick han ett verktygsset som hette Ladies Kit och var lila. Asballt! Av Marius fick han en skitstor whiskyflaska med kondomer i. Det var säkert 1000-2000 kondomer i den. Vi käkade tårta och lyssnade på musik ett tag tills vi förflyttade oss till framsidan. Där fick Emil skjuta champagnekorkar och hälla upp champagne. Efter ett tag så kom surprisen från Emils syskon - limousinen! Vi tog massor av kort på Emil framför limon och sen kort på alla oss framför också. Vi hoppade i till slut och for iväg. Vi dunkade så hög musik så att det kändes som hela börstkorgen skulle sprängas. Vi åkte en tur runt stan och sen släppte hon av oss vid 11ns. Vi drev runt ett tag på området och jag hade fortfarande ont i magen sen jag stressåt middagen så jag var inte pepp alls. Vädret var inte det bästa och humöret hade kunnat varit bättre. Jag gick med Mattis och Marius på Petter men inte gjorde det saken bättre. Slagsmål i publiken och hjärndöda fjortisar gjorde mig så irriterad så att jag inte kunde vara kvar. Telefonnätet var dessutom blockerat hela kvällen så efter det var det helt omöjligt att få tag på folk. Vi gick och satte oss i trappan mittemot stora scenen och väntade på presidenttalet. Där satt vi, och till slut började det. Man såg skitbra därifrån, det enda minuset var väl att man inte såg skärmen men det gjorde inte så mycket. Det blir alltid sån bra stämning när Evert har pratat så då väntade vi in Lady Gaga. Hennes show var helt jävla underbar! Jag tror aldrig jag har varit på en spelning med mycket show. Hon showade och sprang runt hur mycket som helst, helt klart sevärt! Efter Lady Gaga var det svinmycket folk överallt och så bestämde sig Madelene och C/O för att åka hem. Vi gick i alla fall ner och beställe pizza och sen var jag, Johan, Mattias och Jonas kvar en stund innan mamsen kom och hämtade oss. Jag kom väl hem vid 3- halv 4 skulle jag tro men jag somnade inte förns framåt 6. Idag klev jag upp 15.00. Fyy!

Det blev i alla fall inga bilder på limoun, dels för att min kamera är hos Madelene och dels för att jag har tappat bort sladden. Typiskt! Men det kommer, det kommer.

Madelene
Emma
Anna
Emil
Mattias
Marius
Johan
Simon
Jonas
+ många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0