091207

Jösses vad tiden går fort när man har roligt (och ibland mindre kul)!
Det är redan december, den sjunde närmare bestämt. Det betyder
att det är mindre än 20 dagar kvar till julafton. Underbart för tusan!!

Helgen spenderades i min underbara stuga i Åkersjön med goda vänners
sällskap. Jag, bror, Malte, Ken, Emil T, Emil L och Madelene gjorde det
osäkert på lederna i helgen. Vi har kört skoter utav bara fan och dagen
efter var det såklart en träningsvärk som hette duga i ben och armar.
Inte okej. Redan i söndags morse var det nästan olidligt och då hade vi
dessutom en hel dag kvar ute i snön. Imorse var det ett helvete här
hemma. Jag tror min bror stannade hemma. Det var bara jag och junior
som åkte till skolan imorse, resten var för fjolliga och mesiga. Det är
min teori. Jag lyckades till och med göra illa höften på något vänster
när jag misslyckades i landningen efter ett hopp och TJOFF så låg jag
platt som en pannkaka i snön. Även fast knäna är blå på dom flesta av
oss så har det varit helt underbart att vara uppe en helg. Inte tänka på
skolan, inte tänka på något, bara vara. Helt fantastiskt!

Ikväll jag har slappat som det heter. Jag har inte gjort ett skit på ren
svenska. Jag har spenderat mina vakna timmar framför datan och
framför Lotta på Liseberg. Nu var det CSI och sen Paradise.

Tjolahopp!




jag saknar min moffa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0