091209

Åter på skolan, precis som det ska vara vid den här tiden
på dygnet. Jag är förmodligen själv i hela SPIT-korridoren
men snart ramlar nog Jennifer in skulle jag tro. Hon brukar
vara ganska tidig av sig. Vi har mys-onsdag idag, precis
som varenda onsdag. Vi har inget speciellt egentligen, det
är bara mysigt på onsdagarna.

Ikväll är det ridning på schemat, hoppning. Jag längtar nästan
brallorna av mig. Så mycket har jag saknat att hoppa. Sist jag
hoppade var på clinicen för Tusse när jag och Kapten var med.
Alldeles för längesedan. Om jag hade kunnat tagit jouren förra
helgen så hade jag fått en träning av T, men såklart så var det
stugan som gällde. Och inget julbord heller. Vad är nu detta?!


Nu ska jag söka upp mina vänner, för snart börjar vi.
Tjingeling!



moffis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0