091214

Kan någon kapa Jennifers stämband???? Jag är fruktansvärt less på att
höra Feliz Navidad med invandrar-brytning. Skjut na bara. Puss

Dagen har varit fruktansvärt mysig och lugn. Först kortspel med Malte.
Sen kom Madelene, Emil T och Emil D och gjorde oss sällskap. Jag blev
lite sugen på att leka indiansmyg. Varför får man inte göra det på gymnasiet? Kom lite
sent, fick arga blicken av min lärare, hade lektion. Började på en reflektion
om vårt FN-rollspel. Vi skrev flitigt i ungefär 10 minuter innan mycket annat
var roligare. På religionen platsade vi oss på SPIT-toan och läste bibeln.
Jag citerar Saris: "Det är där det händer".

Nu håller vi på att sammanställa våra jul-intervjuer som jag inte har
gjort än. Alltså betyder det i stort sett att jag är ungefär ledig. Gött

Efter skolan ska jag följa med Hanna på Attityd och sen ska jag hem och
sova nån timme innan jag ska till ridskolan en sväng. Tänkte kika på
måndagsgruppens hoppning där min mycket gode vän Jennifer rider.
(Hoppas att hon skonar sin ridgrupp från Feliz Navidad)

Kommentarer
Postat av: Li

När jag såg din header blev jag sugen på någonting gott ;) Fin blogg :D

2009-12-14 @ 14:59:05
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: sarap

puss

2009-12-15 @ 12:35:32
URL: http://lovelivelaugh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0