091215

Skönt att börja dagen med att vänta, och vänta, och vänta.
Hälften av klassen är ledig, och vi har psykologiredovisning.
Jag hade oturen att vara i andra gruppen vilket betyder att
jag måste vänta fram tills dess. Och efter det är det 2,5 timmar
hål. Har på känn att jag även måste göra spanskaprovet idag.

Känns bra att vi endast har ett litet test kvar i geometri och
sedan är matten klar. Jag vet dessutom inte om jag ska läsa
Matte C eller Engelska B i trean. Väljer jag inte Matte C så
innebär det att jag inte har någon matte mer efter det här,
tror jag. Jag hoppas.

Nu ska jag trösta Flippy, för han är så trött. Han kom hem från
Stockholm för drygt 1 timme sen. Det är inte lätt att vara stjärna.



Kvällen till ära ska spenderas hemma hos min mormor för att
göra en intervju om juletid förr i tiden.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0