091218

Jo men visst. Så var det dags för fredag igen. Satan i gatan
vad fort veckorna går. Bara för att jag inte vill att det ska bli
maj-juni. Bluäh!

Idag vankades det psykosocialt och "egna 5" stog på mitt schema.
Jag och Hanna körde Familjen Larsson som blev mycket uppskattat
till slut. Sen rättskunskapsprov som kändes sådär. Jag svarade på
allt men sen om det är rätt vet jag icke. Efter det skrev jag klart
FN-urvärderingen och sen var det julklappshandling och mysfika på
stan med världens bästa Jully. Jag fick till lite julklappar till min
bror och mina kusiner, med lite hjälp av mamma på slutet.

Bästis-milo fixade festen imorgon så då är det frösö sportstuga som
gäller. Språk-fest. Jag hoppas det inte innebär att jag måste visa mina
kunskaper om spanska språket.... Vem lurar jag? DET ÄR FEEEEST



Nu ska jag killa min lilla vovve på magen och mysa i soffan hela kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0