091219

Nej men själv sov jag ju bort halva dagen och sen var den förstörd.
Jag har i princip nyss klivit upp efter att ha legat i sängen och funderat
på hur kallt det var idag då. Min hund behövde av en "slump" gå ut
precis när jag vaknade så det var bara att ta på dig allt jag hittade
och bege sig ut på expedition "ta-sig-framåt-utan-att-snöa-fast".
Det mindre roliga var att brainfreeze blev ett faktum när det var dags
för motvind.

Ingen språk-fest ikväll. Kändes rätt okej ändå när jag gick ut och kände
på temperaturen. Antingen tvingar jag mamma att skjutsa upp mig till
stugan eller så åker jag ner till stallet och kikar på Sandras foderhäst
en sväng.

Å jag missade Grinchen i morse också. Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0