091221

  • Ska Elin göra spanskaprov imorgon?
  • Vart fa-an är julgransfoten?
  • Varför kan inte strykbrädan stå upp?
  • Vem har käkat upp alla skumtomtar?

Det är mysterium hemma hos familjen Engberg-Olofsson ikväll.

Idag gjorde jag det sista provet för att förhoppningsvis få VG i Matte B. Det är ju tur jag har Jully alltså, annars hade det nog gått åt pipsvängen alltihop. Vi tog oss en kebab på stan (där vi också fann våra soulmates. Love MICA) för att belöna oss själva, också handlade vi de sista julklapparna. En fin klockan fick följa med mig hem också. Sen mötte jag upp mor och far och svishade upp till Barnens Hus och köpte en bob till min kusin.

Ikväll tog jag mig en tur till ridskolan och kikade på när Sandra hoppade den lilla Diana. Jag agerade hinderpersonal och frös om fötterna. Tur att jag kunde åka hem nästan direkt efteråt för annars hade
smärtan varit outhärdlig.

Nu ska jag sätta mig med spanskaböckerna OM jag bestämmer mig för att göra provet imorgon i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0